Gør sociale medier til virksomhedens bedste ven

Vi kommer ikke uden om de sociale medier, når vi snakker markedsføring i disse år og rigtig mange virksomheder har i dag en Facebook side, en LinkedIn side eller en Twitter profil.

Men én ting er at have en profil – en anden ting er at have noget at fortælle sine følgere og sikre at indsatsen på de sociale medier også kan måles på bundlinjen.

Dét er noget Martin Bengaard ved noget om og med dette foredrag giver han, på en uformel og humoristisk måde, et oplæg på hvordan man som virksomhed griber dette an.

Foredraget indeholder bl.a.

  • Forståelse for hvad de enkelte sociale medier kan

  • Statistik på hvilke sociale medier, der er mest populære og hvor meget folk bruger dem

  • En lynguide i hvordan man gør sin profil attraktiv

  • Konkrete eksempler på, hvad man bør lægge op på sociale medier

  • Eksempler fra andre virksomheders opslag – både de gode og de dårlige

  • Sådan laver du indhold til en hel måned – på blot få timer.

Om Martin Bengaard

Martin Bengaard har arbejdet professionelt med salg og markedsføring i mere end 20 år og er i dag selvstændig marketingrådgiver for blandt andet Kemp & Lauritzen, Christiansen & Essenbæk, Fonden for Billige Boliger og flere andre.

Martin oprettede sin første profil tilbage i 2008, på Facebook, og har siden lært at begås sig aldeles godt på de sociale medier – både som privat og som virksomhed. Det er denne erfaring, han deler ud af i foredraget om sociale medier.

Han oplever dagligt at virksomhederne har svært ved at gennemskue de sociale medier, specielt med henblik på at gøre dem til effektive værktøjer, som kan tiltrække de rigtige kunder. Det er nu blevet til foredraget “Gør de sociale medier til virksomhedens bedste ven”, som du kan booke direkte her på siden.

Pris og yderligere info

Pris: 3.000 kroner ekskl. moms

Prisen gælder for arrangementet på Sjælland. Ved kørsel til Fyn og Jylland tillægget et gebyr som aftales med arrangøren.

Tidligere arrangører siger:

Martin er en dygtig formidler, som kan tage komplicerede emner ned på et niveau, hvor alle kan forstå dem.

Henrik Bautz, DANA - A-kassen for selvstændige

Martin er en dygtig formidler, som kan tage komplicerede emner ned på et niveau, hvor alle kan forstå dem.

Henrik Bautz, DANA - A-kassen for selvstændige

Andre foredrag med denne oplægsholder

Martin Bengaard

Martin Bengaard er ekspert i markedsføring og har arbejdet med salg og marketing i mere end 20 år.

Hør mere om dette foredrag

Udfyld formularen, så sender vi din forespørgsel direkte til oplægsholderen, som efterfølgende kontakter dig for det videre forløb.

Din forespørgsel er ikke bindende før du og foredragsholderen har lavet en endelig aftale.